Lördag och söndag

Igår så va jag och Stefan bara hemma med katten. Tror jag.. Eller jo jag va hemma i sura och hämtade lite grejer, det är någon fink släkting som bor i mitt rum i 2 veckor så ja, jag får väl flytta hit på heltid nu.. Lite tidigare än va det va planerat.. men men det är väl ok. Stefan blir i allafall sur över att mina kläder och prylar ligger överallt ja men hallå!? Vart ska jag lägga skiten? Jag har ingen garderob det finns ingenstans att lägga smink och hår prylar i badrummet och massa sånt. Så han måste leva i skiten tills den 25:e ;)



Haha, det är inte valkar, det är tröjan! ;)

Idag så har vi vart på erikslund och kollat på tapeter och köpt kattmat och en klösbräda :) Jag är ganska så frisk nu, bara lite slemhosta, men nu har Stefan blivit sjuk i stället och hans mamma.. Sånt som händer.

Katten



Na.
:)
Äsch jag är trött, ska upp tidigt till stan och va med Sandra. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0