Kattmynta och "fy"spray

Hallå, va och skulle hämta Hampus i morse men det fick inte Stefan göra.

Åkte och träffade min mamma en sväng

Va på hobbes hörna i sura och skulle köpa kattspray så att inte katterna går dit, men det hade tydligen blivit indraget och får inte säljas mer, irriterande. Så vi ska blanda nå eget med ättika och spraya på tapeterna och gardinerna, men det jag oroar mig för är att det säkert kommer lukta baja.. Men det löser sig nog, köpte i allafall kattmyntadroppar som jag droppat på klösbrädan så nu hoppas jag att han håller sig till den och inte till tapeterna..

Jaja vi ska dra till Stefans mamma och äta mat, sen ska jag städa lägenheten så det är fint när min älskade kommer hem ikväll.

Pusshej ♥



Katten är ju en kille nu men den heter fortfatande Maja och Oskar.. Ja nått sånt ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0