Godmorgon

Stefan sover fortfarande, han ska gå med Jenny till dagis klockan 8, Jesper gick till skolan för ett tag sen. Själv är jag ganska så trött, men det som stör mig mest är att jag har ont i tjejmagen :@ Fattar inte varför.. Läkaren säger att det kan vara blåsor på äggstockarna som spricker, hur mysigt låter inte det!? Haha, men jag tor bara det är något dom hittar på bara för att dom inte orkar undersöka mig :@ Lata fuckers.

Idag ska jag och Stefan iväg och träffa Hampus en timme tror jag, hoppas det inte blir nå bråk igen.  Men jag har sagt till Stefan att inte prata med henne, han är ju inte där för att prata med henne utan att träffa sitt barn.

Ska nog inte göra något sen, kommer nog ta en tupplur sen när jag kommer hem :)
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0