CEPE SUGEN!!

Åh jag vill ha min pengar nu nu nu!! Jag är så cepe sugen på att åka till stan och shoppa ooocch. Jag vill köpa klänningar och skor och en söt väska och shorts och lite smycken och massa saker och lite till och sen vill jag ha nå mer och massa sånt :)

ÅH! Jag kommer nog få pengar på onsdag eller före eller efter och då ska jag shoppa med Sandra :@ Vare sig hon vill eller inte! Sen på torsdag ska jag sova hos Sandra och sen fixa henne apa tidigt på morgonen efter för att hon ska ta studenten, och det får mig att minnas att jag måste köpa studentpresenter och grejer, ja men då får Sandra gå någon annan stans :@
Måste låna en bil också så jag kan köra henne och sen åka hem och sen komma tillbaka, men sen behöver jag nog skjuts eller om jag lämnar tillbaka bilen för på kvälli då blir det drinki i massor :D Åh jag vill ta studenten igen det va det roligaste ever! Tycker synd om alla som inte har gjort det, suckers ;) Nej då men ni hade nog något viktigare för er 'host'...

Shopping shopping shopping, student och supa är då nästa veckas planer.



49:- från H&M.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0