Blodig och slamsig hals

Hallå, har sovit lite middag eftersom Stefan drog upp mig tidigt idag för att vi skulle åka in till västerås och hämta någon grej till hans bil men sen så åkte vi aldrig så jag hade gått upp i onödan. Jag har feber och fruktansvärt ont i halsen, jag har hostat sönder den totalt :@ Träffade Hampus idag också.

Igår så va jag hela dagen hos Stefans mamma när stefan va på jobbetvi va och spelade brännboll vid Malins skola och sen så grillade vi grillspett. Sen mot kvällen så spelade vi kubb.
Stefan kom hem sent men sen så fick jag äntligen sova lite.

Imorgon ska jag in till stan och sola och shoppa lite och sen ska jag hem till Sandra och sova där för i morgon tar hon studenten. Stefans och min katt kommer i morgon också så Stefan får ta hand om den själv, men jag tvivlar på att han klarar et.. Karlar ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0