Barnvakt

Heje, Stefan sitter och kollar på nå fjant program om bilar på discovery channel...
Jag är trött som fan, skjutsade Stefan till jobbet i morse klockan 5 och sen fick jag lämna bilen hos Stefans mamma och sn fick jag gå hem, och när jag nästan va hemma och längtade efter att sova som en sten så ringer Stefans mamma och vill att jag ska sitta barnvakt. Så jag gick in och tog en dusch sen åkte jag till Carina och sov en sväng på soffan och sen va det full rullr. Ungar överallt som skulle ha mat och grejer, det blev pannkaka. Skulle ha åkt och badat men det visade sig vara enormt långt dit så det sket sig och så va vädret inte så okej som det va innan.

Men tiden gick ganska så snabbt och sen så kom Stefan med tåget vid 3. Sen när hans mamma kom hem så gick vi hem på en gång. Det blev sängen på en gång, men jag är fortfarande sugen på att sova mera :@ Men jag ska nog gå och sova efter gray's anatomy, åh vad spännande det är, eller hur!?

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0