Bada?

Hoho.
Har inte gjort nå speciellt dom senaste dagarna. Skulle ju ha tatt kort på vad jag har köpt men nu är det så här att mitt internet är så jävlamegasegt så jag orkar inte läga upp nå bilder just nu.

Kattn rymde igår haha, den hoppade upp på balkong räcket och sen så ramlade den ner, så jag sprang och skulle titta om han va kvar, då satt han under balkongen och tuggade på gräs, det va bra att han inte stack. Men han ska ju bli utekatt så jag ska gå ut med katten utanför porten några gånger per dag så den vet vart den bor osv.

Idag så ska jag lägga in mina kläder i min nya garderob som Stefan köpt till mig, det ser ganska stökigt ut när det ligger kläder överallt, men det blir bättre.

Jag vill åka och bada idag, så e det. Men jag får se om jag kan tvinga med min Stefan, han är tydligen en badkruka :O

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0