Älsklingssnutten är hemma :)

Nu har min älskling kommit hem :) Jag håller på att titta på en film på 1.an.. Kollade på Gray's Anatomy nyss, eller ja när det gick och åh vad jag längtar till nästa avsnitt :)

Jag är cepe täppt i ena näsborren och et stör mig extremt mycket :@ Åh vad jag hatar att vara sjuk, speciellt när det är jobbigt.

Ska få låna pappas bil i morgon så allt löste sig, ska åka in till stan på eftermiddagen och shoppa lite tror jag och sen ska jag åka hem till Sandra och förbereda hår och sånt.
Ska ta med mig lite saker hemmifrån och jag får absolut inte glömma det. Men det va en sak jag tänkte på, vad i helvete ska jag göra medans Sandra är i skolan, hon ska på chamangefrukost klockan halv 7 sen ska hon va där en stund och sen ska hon skjutsas till skolan och sen ska hon speinga ut och sen ska vi hem till henne, men vad ska jag göra emellanåt? Jag kan ju inte åka hem för då hinner jag bara hem och sen måste jag tillbaka :@
Får se, i vanliga fall så skulle jag ha åkt till *** men det går ju inte nu, usch vad jag hatar att inte bo i västerås. Det är förjävligt!!

Kommentarer
Postat av: diarréklutt

Du får ju åka tillbaka till Terese, hon är ändå inte där, och sova när jag är på champagnefrukost. Och sen när jag är i skolan får du åka till Terese och fixa dig, sen kommer du ju till skolan igen när du är klar!

2010-06-09 @ 23:24:20
URL: http://sandranolander.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0