I think you are funny and I like your smile

Goodmornig everyone. How are you? I'm fine :)

Är kvar hos Kim, orkade inte åka hem idag, så jag stannar en natt till, men det är bara bra och skojigt. Men jag är lite irriterad på det där jävla kung fu panda-spelet :@  För jag har kommit till ett ställe där det verkligen inte går att komma vidare, jag har försökt hundra gånger :@ Jävla horspel. Haha och det roligast är att det är från 7år, så jag känner mig extremt dålig haha. 

Ska nog springa lite på stan idag hade jag tänkt :) Måste köpa något åt mig extrema elektiska hår för annars kommer jag raka av det för det är så jävla irriterande när det flyger i ansiktet och kittlas :@ Bajsvinter.

nner mig extremt elak också, stygga Sara.. FY! Men vad ska man göra!?



Nu ska jag röe :@

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att jag är rolig och jag vet att du bara ÄLSKAR mitt leende! :)

2010-01-12 @ 20:41:09
Postat av: JAG

Bra där!

2010-01-12 @ 21:13:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0