Utgång med Sandra i kväll.

Halloj, sitter i sura och väntar på Sandra hon kommer med tåget om en timme.
Stefan sov hos mig inatt i min lilla 90 säng och gissa om det va trångt!? Och svettigt, sen när han åkte till jobbet på morgonen kunde jag äntligen sträcka ut benen och böja dom vart jag ville :)

Åkte till kursen för att det stod att jag skulle ha ett prov men när jag väl kom dit så va det inge folk där :@ Så jag hade gått upp i onödan och åkt dit, morr jag som kunde ha sovit skit länge. Men ska nog ta en tupplur innan jag ska gå och möta Sandra så jag är lite piggelin i kväll.

För i kväll ska jag och sandra först på förkaka hos Tobbe och sen ska vi gå ut själva utan boyfriends fast det är bara jag som har en, men han har jag redan träffat jättemycket idag :) Han va här nyss och jag lagade mat till honom och sen låg vi bara och myste, skitmysigt! Åh jag saknar honom i allafall, snutten.

Nej nu ska jag vila lite, pusshej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0