Usch jag spyr

Jag orkar helt enkelt inte med den här äckliga skoljäveln, jag hatar skolan jag har alltid hatat skolan och kommer alltid att hata skolan! Går det att hoppa av? I hope so! Blä blä blä........ Det är inte så att jag "hatar" skolan, jag hatar skolan! Jag har alltid mått psykiskt dåigt att gå dit och sitta där i hundra timmar och lära sig nå skit som man ändå inte har någon nytta av.

Sov hemma hos min sötnöt igår :) vi åt glass och kollade på tv, mycke mysigt. Sen sov vi och när klockan ringde i morse blev jag jätteledsen för att jag verkligen inte hade sovit klart :@ Men jag åkte hem och gick och la mig och sov som en stock, fyfan va skönt det va :)

Hade tänkt att plugga idag men nu när jag kollade efter så fick jag reda på att jag ska läsa på 4 kurser tills på fredag, mm ja visst, jag ger upp!

Fan vad godis sugen jag är, åh jag vill bara köpa en stor påse godis och bara äta åh. Ska nog springa (gå) till konsum och görat. Är sugen på att göra en god sallad efter min dröm i natt också, så jag ska nog ta och köpa det också.

bye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0