Sovit otroligt dåligt inatt

Vaknade flera gånger av något, vet inte vad men jag vaknade av att jag skrek nej och flög upp ur sängen. Sen drömde jag att Stefan satte eld på vårat hus bara för att han hatade mig..

Mår illa och kan inte tänka normalt, jag saknar dig så det gör ont, men egentligen så borde jag inte göra det bara för att vi har träffats hela helgen. Men jag vill bara träffa dig hela tiden för du är så söt, jag är så galet kär i dig Stefan! Men jag vill inte hålla på för mycket, vill inte verka för på och klängig, det finns väl inget som tycker om en sån. Jaja I love you i allafall ♥



Men usch vad jobbigt det känns. Det är nu man egentligen märker hur kär och förälskad man är.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0