Segsöndag

Halloj.
Sitter hos min sötkack och häckar. Adel kom hit för ett atg sen och nu har dom suttit ute på ballkongen och snackat skit om mig och Sandra bara för att vi brukar (väldigt sällan) görat. Och vi snackar inte ens skit vi säger ju bara bra saker, det är säkert!

I fredags va vi på någon fets hos Lotta glömde min kamera där :@ fast egentligen va det Sandra som glömde det eftersom det va hon som skulle ha den och ta med den hem. Men men bara den är kvar är jag nöjd, fick veta nu i efterhand att hon tydligen stjäl saker, askul verkligen..
Sen så bråkade jag och Stefan ganska så mycket hela kvällen bara för att han är så dryg och ska vara sur i hundra år. Hade sån jävla lust att sparka sönder honom och köra över honom då, fyfan! Men nu är det bra.

Funderar allvarligt på att inte festa med honom nå mer, han blir bara pruttfull och jätteirri på allt jag säger, och jag blir bara sur för att han är så töntig. Så det skulle vara en bra idé inte sant!? Kim och jag tex. vi festade aldrig tillsammans, förutom jul, nyår och eventuella födelsedagar och det va alldeles lagom, helt perfekt :)

Ja så va det.. Jag har egentligen inget att säga.

PUShej


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0