Nu är jag glad igen :D

Jag har fått tillbaka min kamera får mytomanen efter 2 veckors tjat :) Så nu är jag happy igen. Har massa bilder som jag måste lägga in på datorn och lägga upp här åså.

I kväll så blir det utgång :O jag som trodde att jag skulle sitta hemma och häcka hela kvällen bara för att Stefan skulle packa hela kvällen men nu så ska han inte göra det längre :) Så då får jag pussa på honom och så.

Och en annan glad överraskning va på mitt konto :) Jag hade mer pengar än vad jag hade hoppats på.
Yei, så nu måste jag bara bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, har ingen aning, men jag ska nog ta det som jag skulle ha haft på mig förra helgen. Tuttklänningen, svarta strumpbyxor och svarta stövlar. Blir mycket svart, men det känns så dumt att ha "sommarklänningar" på sig mitt i vintern.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0