I got the power to move you

Hade otroligt tråkigt igår, Sandra va skitpackad och ville inte åka hem för hon trodde att Sami skulle komma och hämta henne fast han va någonstans och söp. Sandra tappade bort sin mobil också men när hon kom hem så hade hon hittat den så hon ringde mig och sa att hon hade glömt den hemma haha. Sen så spilde Sandra en öl på mina ben så jag lukade ljuvligt hela kvällen. Jag frös som en hor för att jag hade min vårjacka på mig och min sjal va det öl på så den kunde jag inte ha på mig. Stefan va sur som vanligt på mig för att jag hade sagt eller gjort något igen som inte föll honom i smaken.. Men sen kom vi fram till att det va Sandra som hade sagt saken och inte jag, är det roligt att vara sur i onödan hela tiden gubben?
Skulle ha sovit med Stefan hos Tobbe men jag hade inte en jälva lust att göra det, jag hade öl på hela mig och vi va tvugna att gå dit, m ja i klackar och allt så jag tackade nej. Fixade skjuts till Sandra hem för hon vägrade hoppa på bussen. Sen så fick jag skjuts hem, va hemma runt 4 halv 5 tror jag. Fyfan vad trött jag va och extremt hungrig! Somnade som en sten och vaknade runt 9 i morse, pigg som satan. Somnade igen en sväng men jag funderar på att sova lite till, men måste gå och duscha först, blä vad äcklig jag är.
Ska nog tvätta idag också och byta sängkläder för stefan har vart i mitt täcke med sina fötter :@ haha nej men det är faktiskt dags, jag lovar.
Stefan skulle komma hit senare ikväll och så ska han nog sova här också, jag som fick panik sist han sov här bara för att det va så trångt, men vad gör man inte för lite närhet!?
Och vet ni vad jag kom på :O Stefan den jäveln slog min kisse igår :@ Hon låg under täcket och så kände han på henne och undrade vad det va, och i stället för att lyfta på täcket och kolla vad det va så slog han på henne för att kunna känna vad det va. Hon va ju livrädd stackarn, jag ska också känna på en knöl under täcket och i stället för att kolla vad det är så ska jag slå på den, riktigt skönt eller hur hjärtat!? För du vet väl vilken knöl jag syftar på ;)
Haha

Ska våldtäckts duscha nu, pusshej.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0