Har jag sagt att jag är kär och galen!?

Ja jo jag kanske inte har sagt det tidigare, men så är det, kär och galen, kanske inte så galen men mest kär :)

Jag kanske ska berätta om min senaste fynd, Stefan heter han i alla fall, han är otroligt söt :) så jag vill äta upp honom varje gång jag ser honom eller rulla ihop honom till en liten boll och stoppa upp i min vagina hahaha. Sen ska han ligga där när jag går omkring och så kan jag känna hans hår som kittlar mig där inne. Haha nej men han är söt i alla fall så alla vet det.

Har inte en aning vad jag ska säga egentligen, han bor i, hör och häpna, ramnäs :O Ja mitt ute i skogen, har aldrig mottagning på mobilen när jag är där :@ Det är otroligt irriterande. Se så jag offrar mig ;) Kom på att jag inte kan lägga upp någon bild nu eftersom jag sitter på bajskursen och det går tydligen inte att spara bilder eller så, orkar inte hålla på och pilla och ha mig, så det blir senare idag kanske..

Ja jo vad pratar jag om, Stefan Stefan Stefan va det ja. Vad ska jag säga? Han är 24 och är otroligt kort, 164 :O Men det gör inget, så länge han är längre än mig så är det okej :) Han har en son på 10 månader, Hampus heter han, söt unge. Stefan han blir fort onykter på ingenting, har en konstig humor ibland så man inte fattar vad fanskapet snackar om, men det är väl bara charmigt, det är ju så här han är och det är väl bara att acceptera I guess.. Nej vad elak jag låter, men den här lilla pojken har tagit mig med storm! Jag är otroligt chockad själv, jag trodde aldrig att jag skulle få känslor för honom såhär otroligt snabbt eller alls. Han är ju absolut inte min typ av karl, men eftersom det aldrig har funkat med dom andra männen jag har haft så kanske det funkar om jag byter smak av karl.. Kanske, kanske inte, vem vet? Hittills känns det otroligt bra och rätt, fast vi bara har träffats en månad, men han kanske har skelett i garderoben som han plockar fram lite senare när det är försent att dra sig ur..



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0