Fyfan vad skönt det är att komma hem

Halloj.
Har vart hemma hos Stefan sen i fredags. Va ute då på konrad hade skoj tills Stefan fick dampryck och börja skrika att Sandra va dum i huvet och att vi va tvugna att åka på en gång bla bla bla.. A jag fattade ingenting med fyfan va arg jag va på idioten. Det går inte att dricka med sin respektive! I alla fall om den andra lir sur för konstiga saker..

Jaja och igår så skulle han ut igen och jag hade ingen lust så jag tänkte åka hem men hem kom jag inte. Satt och kollade på tv i lugnanro och helt plätsligt smäller det till i skallen och jag blev helt cepe yr och kunde inte röra på huvet. Det va som om jag inte hade någon balans och att huvet va extremt tungt.. Och så fort jag rörde på det så höll jag på att spy, det kändes nästan som när man åker virvelvinden och försöker röra på huvet men det går inte, eller nått sånt.. Super skumt va det i alla fall. Och det konstiga va att det höll i sig hela kvällen/natten, men jag mådde skit bra bara jag inte rörde på skallen.

Mår lite halvbra idag, fast nu känns det som jag har världens bakfylla, men hellre det än det jag hade igår, fyfan!

Usch vad jag saknar Stefan ♥ Han är ju så otroligt söt så jag dör varje gång jag ser honom och tur det, det hade ju vart jobbigt om min karl hade vart ful så jag hade spytt varje gång jag såg honom hahaha. Är inte kärlek det bästa som finns!?

Ska försöka plugga lite hade jag tänkt och sen ska jag nog hoppa in i duschen om jag orkar, det är ju så förbannat kallt nere i källaren så jag har egentligen ingen lust att stå där naken och frysa. Jag är bara sugen på att ta en långt bränhett bad åh vad skönt :) Men man kan ju inte få allt.




PUSS♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0