En slapp dag

Ska vara hemma hela dagen och plugga lite eller mycke. Ska nog basta lite också men mest av allt vill jag ta ett långt skönt bad åh vad skönt det skulle vara :)

Jag känner mig lite ensam och övergiven :( Saknar min gulleplutt, det är väl normalt att man gör det. Men är det ömsesidigt? I hope so. Jag vill träffa Stefan en sväng idag men jag orkar inte gå och duscha av mig allt snusk och föna håret, klä på mig och sånt, så det får bli en annan dag. I morgon? Men han ska packa åså så han har nog inte tid förrrän det är klart..

Usch vad trött jag är på den här äckliga vintern! Det är ju förfan mars snart :O Jag vill bara flytta härifrån till något varmt ställe och bort från alla idioter och sånt. Jag vill bara kunna sätta på mig en klänning och flippflopp och sen gå ut :)

Nej men nu ska jag ligga här i min ensamhet och plugga lite. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0