Det bubblar som ett badkar i magen.

Hej och hallå.
Är hemma hos Stefan, han är på jobbet han tror väl att jag ska diska eller nått men det har jag inte lust med :@ kanske senare men just nu vill jag bara sega på soffan och äta nått, på tal om man, fan vad jag är hungrig men det känns onödigt om jag ska laga nått nu och sen igen när han kommer tillbaka, eller så lagar jag mat till mig själv och skiter i honom hahaha.

Va på tråk kursen igår wihoo nej men fy fan vad tråkigt det är där, jag vill bara spy på dom! Det enda jag gör är att läsa i boken och sen går jag hem, läsa kan jag göra hemma, fakiskt!

Ska i alla fall ha prov i morgon på bransch och produktkunskap visst låter det skoj!? haha Sen så börjar jag med en annan asrolig kurs företagsekonomi mummsigt ord va!? När jag hör ekonomi tänker jag på matte och det sög jag i så mycket så jag nästan fick gå i sommarskola..

Jag måste tillsist bara tillägga att jag är så kär :) Känns skitbra faktiskt. Så nu vet ni det.

Pussochhej


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0