Usch jag måste diska innan Stefan kommer hem :@

Åh vad tråkigt!!! Och så blir naglarna förstörda i vattnet :@ Men det måste göras..
Har skrivit ett CV idag som jag ska till BH med, hoppas hoppas hoppas! Af ringde idag och sa att jag inte kunde åka till turkland om jag ville fortsätta få pengar!? Okej.... Fjanterier! Så synd att vi åker när jag har möte annars skulle jag aldrig ha sagt att jag skulle åka, aldrig!
Ja ja det är som det är, blir väl av med en månad eller 2 skulle jag tro.
Stefan kommer hem vid halv 11 och då ska jag få provköra våran nya fina bil :) hihi, fattas ju bara att jag kör sönder den också som med saaben :O Haha men egentligen va det inte mitt fel ;)
Åh förresten så fick jag en skumm räkning idag, som jag är ganska så säker på att jag har betalat! Måste ringa i morgon!



Min nya mini-skrivare :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0