Mörkbrunt ♥

Hallå, sitter och kollar på film, men det är bara tidsfördriv, ska kolla på en film på riktigt klockan 9 :) Stefan sitter och spelar skjutspel på datorn, nörd! haha

Har färgat mina ögonbryn idag och ögonfransar så jag är lite sexy till turkland ;) Ska ta och tona håret också, det har blekts jättemycket nu under sommaren :@  Jag älskar att vara mörkbrun i skallen, har provat på blont och ljusbrunt men nej jag passar inte it och tycker personligen att brunt är snyggast :) Ser minst risigt ut och man behöver inte tona/färga det så ofta :) Skönast är det väl för dom som har födds med det, lyllos er ;)
Jaja det har jag gjort och det ska jag göra.

Jag har skrivit ut våra biljetter idag också :D Hihi snart åker vi, satan vad skoj! Beställde lite sprit och cigg på taxfreen så det får vi på planet ner, men ska inte drick migg där, dom flaskorna vill jag ju ta med mig hem :)

Åh lilla Maja då :O Stackarn blev inlåst i grannens garage idag :O Han var borta jättelänge och jag ropade och ropade på honom men jag hörde honom inte och sen när jag gick ut för att kolla lite, då hörde jag honom jama som en galning, så jag gick och letade och hörde att han va inne i ett garage :O Stackarn! Men han har kommit till rätta i allafall!

Ska ta och lägga upp några bilder som skulle upp igår.




Haha Stefan och Hampus käkade bulle :)



Både Maja och Hampus tyckte den där lådan med filmer va väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0