Kväll

Sitter och kollar på tv med min karl, är lite nervös inför i morgon :O Hoppas på att jag fåre i allafall, kan behövas. Vt inte vad jag ska säga :O Vad ska man säga? Pick me!

Idag så har jag bara vart hemma, tyckt synd om mig själv osv. Drömde konstiga drömmar inatt haha, dom va så verkliga så jag tänkte hur knäppt det var haha. Drömde att min syster stod i dörröppningen till sovrummet och hade tatt på sig min bikini så jag frågade vafan hon hade tagit den med hon sa att hon inte tänkte ta av sig den.. Sen va det något med Stefan, kommer inte ihåg med det va megaverkligt!!

Trött är jag också, ska skjutsa Stefan till jobbet så jag kan ta bilen till erikslund i morgon, men kommer inte kunna somna om när jag kommer hem sen :@ Eller så gör jag det och är bajstrött sen när jag ska upp, åh vad jobbigt.

A ne, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0