Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag mådde igår!!

FYFAN säger jag bara!!!
Fick migrän attack när Stefan och jag va på erikslud igår och så klart så hade jag min medicin hemma i min andra väska så Stefan fick åka i illfart hem så jag kunde ta den. När jag hade gjort det så gick jag och la mig lite men det hjälpte inte, efter någon timme kom flimret tillbaka och jag hade cepe ont i huvet! Såg bara och skrek och grät och ville att Stefan skulle ta med mig till läkaren men när jag försökte röra på mig så började jag spy, så låg i sängen och i badrummet om vart annat. Nej usch, igår ville jag bara dö, jag som hatar att spy, grät som ett litet barn när jag kände att det va dags att spy, blä!
Måste till barnmorskan också, får ju inte äta p-piller om man har migrän, det är tydligen jättefarligt, ska egentligen äta minipiller. Men jag får ta det efter turkresan.
Idag känner jag mig cepebakis, känns som om jag har druckit 50 liter rent och spytt ut det, haha. Ska nog gå och vila lite, och ta en alvedon. Ser fortfarande inte så bra, är som om någon har tagit 34 bilder med blixt i ögat på mig, men det går väl över.

Cigg-sängen

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0