Igår och idag

Sandra kom hit.

Bilder på mig.



Sen så tog jag några snygga bilder också.




Sandra.



Och en snygg bild på henne.






Idag så käkade jag och min andra hälft hamburgare, hemlagat :)



Jag försökte dricka en cider men tycker fortfarande inte om det, har inte kunnat dricka cider på 5-6 år kanske, öl är det som gäller för mig!



Sen när vi satt och glodde på tv jag och Stefan så satt katten och jamade jättemycket och när jag skulle kolla vad det va han jamade åt så såg jag någåt riktigt vidrigt krypa uppe i taket! Usch fyfan vad vidrigt, Stefan skulle döda den då började den flyga och grejer :O NASTY och hur i helvete kom den in hit!? Blä blä blä nu finns det säkert massor med snusk djur här inne som håller på och äcklar sig överallt.



Det va som en megastor gräshoppa.

Funderar på om jag ska gå och sova men Setfan ska upp snart och kolla på Hostel 2 som börjar kvart över, och jag vill inte sova själv med alla snuskiga gräshoppor :@ Får se..

Hejs

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0