Hade Hampus idag

Hade Hampus idag, han har börjat gå bra nu gick till och med själv en bit :)
I morgon ska vi in till stan och hämta ut mitt pass och köpa bänk till hallen. Just nu så håller Stefan och hans morfar och lägger golv i vardagsrummet, snyggt snyggt snyggt kommer det bli här ;) Fan jag skulle aldrig kunna bo i en hyreslägenhet, man får ju inte göra exakt vad man vill och man vill ju inte bo i andras skit, golv, tapeter m.m. M så är det.

Far och son ute på en promenix, såå gulligt :)



(Klicka för större bild)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men man får ju tapetsera om och lägga nytt golv om man vill även i en hyres :F Bara det inte är typ neonrosa eller annat som majoriteten inte skulle vilja ha :)

2010-08-03 @ 22:32:43
URL: http://duvetmia.se
Postat av: Sara

Ja men om det nu vore så att jag ville ha rosa så får jag ju inte det, och då är det ju bäst att bo i bostadsrätt :) Man får väl inte riva ut hela köket och göra om hur man vill?

2010-08-04 @ 19:28:08
Postat av: äta anal

Jaha, och när tänkte du skriva nåt nytt då? :@

2010-08-05 @ 22:41:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0