Aj aj min stackars arm :'(

Hej, är hemma nu efter att ha hämtat upp VP och Annika från flygplatsen.
Idag så har Stefan och jag vart på citypraktiken och jag fick ta en vaccinspruta mot hepatit A, skulle ha tagit mot både A och B men då skulle man inte ha skyd direkt utan efter spruta nummer 2 som skulle ha tagits tidigast en månad efter första. Så nu är jag iaf vaccinerad emot A som man kan få genom dryck och mat, B får man genom blod och sex och jag har inga planer att ligga med en turk så jag tror jag klarar mig ;)

Nu har jag ont i min stackars arm :'( Känns helt öm och jag vill helst inte röra på den, och inte nog med det så höll jag på att syp och svimma före, medans och efter sprutan, usch vad jag är livrädd för dom små äcklena!! Efteråt när jag fick ligga i ett rum en stun eftersom jag höll på att svimma så sa Stefan "men älskling, du är verkligen rädd för sprutor" Ja det är ju det jag har sagt hela tiden..!

Mami kom hit och hälsade på lite, hon hade köpt min snygga byrå som jag hade kikat på hundra gånger :D:D Så nu ska jag bygga ihop den och så får det bli en liten överraskning för Stefan när han kommer hem :) Han kommer bli så glad! Ska städa lite på ballkongen för där ligger det massa golvspill.



Min arma arm :(

Kommentarer
Postat av: bajspupill

Jaha men skicka dom då :@

2010-08-16 @ 22:23:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0