Vårsol

Hallojsan.
Har varit ute och gått i solen, höll på att svettas ihjäl :@ Gick till willys men så klart va inte chefen där hon skulle komma tillbaka i morgon någon gång, så jag får väl gå dit igen. Behöver lite motion eftersom fettet hänger och jag måste rensa tankarna extrent mycket.

Men egentligen så har jag ingen aning varför tjaffset fortsätter. Om nu x ljuger då kan ju x och x träffas och prata ut medans jag ser på ;) Men icke, feghet? I don't know. Jag hade i allafall vart oxtokig! Och sen förstår jag inte varför x skulle ljuga för, vad vinner h*n på det? Det är i allafall någon som antingen missuppfattat situtionen eller minns fel eller bara är helt jävla dum i huvet och snackar massa skit. ÅH VAD ARG JAG ÄR, VILL BARA SPARKA NÅGON I HUVET OCH HUGGA NER DEN OCH DÖDA DÖDA DÖDA!
Jag kommer i allafall inte släppa detta tills jag får höra sanningen för det är ju någon som ljuger mig rakt upp i ansiktet, jag må va liten men blir jag arg så smäller det hårt!

Ja så är det, jag orkar inte med det här längre jag orkar inte med all jävla drama. Vi är väl förfan int 15 längre!? Bete er som vuxna människor för fan, jag är yngst här och det känns som att jag är omringad med små ungar som bara skriker och gapar. Fyfan....

"I'd rather bleed with cuts of love than live with out any scars"

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mig kan du sparka på när DU vill !!!

2010-10-12 @ 21:21:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0