"Va det bra så tjejer?"

Hallojsan.
Sitter hemma hos Stefan, han sprang nyss upp till Jim, film kanske? Jag är ganska trött och slut efter en låång vecka med massa jobb. Usch vad jag har ont i fötterna, tänk er sjäälva att stå upp 8-9 timmar nonstop.. Det tär på mina stackars små fossingar kan jag lova.

Va förbi Stefans mamma, fick öl av henne välldigt generöst :) Sen så va jag och Stefan och käkade på giddegrillen och (HAHAHHAHAHAHAH) efter att vi hade beställt och maten va klar så sa nissen där inne "va det bra så tjejer?" Haha jag höll på att dö, lilla Stefan ser ut som en tjej!!! HAHAaaa Ja det va skit roligt sen så sa han att Stefan va söt (!?) ookej.....? Jaja dom är väl så där, blattar.

Ska gå och pissa sen ska jag upp och hålla herrarna sällsap.


PUSShej♥


Kommentarer
Postat av: bajsklutten

Hahahahahaha! Dom menade ju att han var söt som en liten tjej! Hahahahahahahahahahahahaha! Vad är det jag alltid sagt?!

2010-04-24 @ 09:57:53
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: prutt

ja men han sa det efter att han hade sett och jag hade sagt att han va en kille HAHAHAAA

2010-04-24 @ 15:50:19
Postat av: sandra

Ja och dom förklarade ju varför dom kallade han för tjej. Dom tyckte att han såg söt ut som en tjej! Klart dom sa så efter dom fick reda på att han var kille. Ofta man säger till en random tjej att hon är söt?! :S

2010-04-24 @ 17:46:25
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: s

ja inte vet väl jag men dom höll på att garva ihjäl sig och jag med hahahahaa usch vad roligt det va!

2010-04-24 @ 19:35:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0