Soja går väl bort från kläder?

Halloj, nu är jag hemma efter en sväng på stan med Sandra. Va på kursen och hade prov i marknadsföring, och det gick skitbra :) bara för att jag är så bäst.

Sen när jag va klar med det så gick jag och Sandra och käkade kina buffe, det va jättegott, och så hände det 2 små olyckor när vi satt och åt haha. Jag tappade ner min kniv på min tröja med massa ris och soja och sen så tappade jag en till kniv på samma ställa haha hur klumpig är jag!? Så nu har jag soja fläckar på min vita t-shirt lyckat..

Åh är så jävla sugen på min glassbåt som jag har hemma hos Stefan, har lust att åka dit och äta upp den innan han gör det :@ Och så är jag jätte sugen på att kolla klart på filmen The box som jag och Stefan började kolla på igår men han somnade och jag ville inte kolla själv för då hade jag vart tvungen att kolla om det jag redan har sätt när han skulle titta. Så är det.

Har lite ont i huvet så jag kan inte sitta här längre.
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0