Praktik på måndag

Halloj, har vart inne i stan och haft prov, det gick lite sådär tror jag hehe. Sen så har jag skyndat mig hem skyndat mig på biken till willys. Pratade med en kvinna och hon gav mig praktik tills nu på månad och 3 veckor framåt, sen så sa hon att det är 99% chans att jag får sommarjobb där :D Vad skönt.

Men fyfan vad trött jag va i morse, åh ville bara sova vidare bredvid min sötkack, men icke så jag klev fan upp och jag hasade mig till tånget som förövrigt va försenat 10min :@ IRRI!
Åh så sugen jag är på att gå på stan :) oooch!

Nej jag har ingen lust att vara uppe nu, ska gå och sova lite middag (om jag somnar) annars blir det att glo på tv och bara ta det lugnt. Sen måste jag faktiskt att göra några inlämningsuppgifter som skulle ha vart inne för lääääääänge sen oops ;)



Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0