Pollenallergi?

Halloj, jag nyser och nyser hela tiden :@ Kan det vara så att jag blivit pollenallergiker? Joppar fan inte det, fyfan vad jobbigt det skulle vara..

Hade en lång diskussion men Stefan igår, jag vill inte gå in påt men det är okej.

Måste gå till af idag hade nästan glömt bort det, sen så måste jag gå till willys men det ligger ju så långt bort :@ Blä. Måste plugga också har ju prov i morgon och som vanligt så har jag inte ens öppnat boken.. Vad duktig jag är haha.

Ska hoppa in i duschen så jag ser anständig ut när jag går och söker praktik till nästa vecka haha jag är lite sent ute, men jag tycker prakit är otroligt onödigt faktiskt!

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0