Party?

Haej och hå.
Stefan vill att jag ska följa med på en fest i skultuna (!?) hos någon som heter Björn.. Jaja jag får väl hinka ii mig en massa så blir det säkert skoj.
Sitter och väntar Stefan som jobbar över, fast egentligen gör han inte det utan bara hatar mig och orkar inte vara med mig nå mer, kanske. A men jag har tråkigt jag är rastlös, jag har packat min väska med diverse kläder och sånt jag har inte duschat för om jag gör det här hemma så måste jag göra det igen hemma hos Stefan bara för när mitt hår har torkat så går det inte att göra nått med det. Jobbigt.
Och förresten, fyfan vad fet jag har blivit igen :@ Sitter här i sängen och magen den bara väller över brallerna ner på golvet och handtagen också, usch Sara usch!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0