Idag är jag lycklig :)

Hihi idag mår jag bra, jag har en underbar pojkvän och en söt kissemisse som jag älskar ♥
Har visserligen prov i morgon och har fortfarande inte öppnat bokfan :@ Men jag ska vara duktig och göra det nu! Sen så ringde jag till willys och jag ska komma in i morgon så hon får "titta" på mig och se om jag är kvalificerad som prakikant ;) Men det är klar jag är det, jag är ju superduktig!

Åh nu har jag ju min väska hemma hos Stefan med alla mina saker som vanligt.. Men jag behöver inget här hemma har ju ändå så mycke skit överallt så det är inget jag saknar direkt, eller jo min lila kam :'( Men jag ska inte fixa håret idag, bara i morgon och då ska jag duscha där, har min fön där också :@ Haha vad duktig jag är på att dra med mig massa skit och lämna där, haha han borde få ryck snart bara för att det ligger massa "tjej" saker överallt..

Så är det. Nu ska jag gå ut och ta ett bloss sen kissa och sen ska jag klä av mig och lägga mig i sängen och plugga lite.

Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: viktigpetter

"jag är ju super duktig" Låter som att du är en blatte som försöker säga att du är bra på att supa dig full. :@ Särskrivining till max! :@ Har Stefan erkänt nu?

2010-04-15 @ 15:20:53
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: kiss

haha ska jag vara ärlig så sår jag att jag särskrev men jag orkade inte ändrat hahaha

2010-04-15 @ 19:55:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0