Hej hopp gummi snopp

Sov hos Stefan i natt i alla fall, han ville så varför inte, jag vill ju va med honom :)
Igår så va vi hemma hos Stefans granne, Jim och kollade på en halv film, sen blev vi trötta haha. Och innan det så blev jag tvungen att hämta Stefans mamma i sura och skjutsa henne till ramnäs bara för att Stefan ade druckit, och inte nog med att jag knappt når ner till pedalerna så möter vi en snut i sura och det är körförbud på bilden och jag har fortfarande prövotid på mitt körkort så jag höll på att bajsa på mig. Mitt älskade körkort :'( Ja men tur så körde den vidare åså och jag kom hem helskinnad med mitt sexiga värdefulla körkort kvar i plånkan :D
Se så jag offrar mig och ställer upp..

Ja men nu är jag i sura i allafall för Stefan skulle åka och hämta Hampus så jag passade på att åka hem och duscha och byta kläder så jag är snygg. Ska ta och fixa mig lite så jag känner mig lite snygg och så att Stefan inte glömmer bort att jag faktiskt kan se snygg ut och att jag inte alltid ser ut som en påse skridskor i ansiktet, det är ju inte "påsen" han blev kär i utan mitt fina jag.

Jada jada, ska ta och fixa till mig snart.
Knullhej♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0