Happy brithday to me!

Är hemma och är helt slut i kroppen efter en helg utan vila och sömn :@ Måste sova hemma mer nu för att jag inte orkar vara uppe och fjanta mig, och dom flästa vet väl att min sömn är otroligt viktig! Ja så är det i allafall, och så kan jag nog inte sova hos Stefan för det kommer bara va onödigt, för när jag börjar så sover han och när jag slutar är han på jobbet och när han slutar så sover jag.. Dilemma, fast jag kan ju sova hos honom man vaknar väl några gånger på natten eller!? Men då är det bara onödigt för honom att skjutsa hem mig halv 8 när han borde sova. Jobbig vecka, nästa blir nog bättre.

Stefan glömde ju bort att jag fyllde år i morse :@ Men det gör inget, han va så trött sa han..... Jaja, fick en blåbärstårta från mamma och 1000:-, bra att ha nu när jag är så fattig, ska nog spara lite. Sen så har jag inte fått nå mer, det är väl ett under om någon från min pappas sida eller han själv kommer ihåg att jag fyller.. Men men vad ska man göra åt senila idioter..?

Fan vad jag saknar Stefan :@ Det är lite irriterande att jag inte kan vara ifrån fanskapet en endaste dag utan att sakna ♥ Men det är väl så det är att vara nykär, för ja, klart jag fortfarande är det!

Nej nu ska jag lägga mig ner och massera mina onda fötter ;)
Pusshej ♥



Just ja, jag åt ju en munk haha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis :)

2010-04-26 @ 19:18:02
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: kissbajs

Och en sån där annan grej...:@

2010-04-27 @ 09:23:38
URL: http://sandranolander.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0