Bitter!

Åh vad jag är irriterad!!!!!
Det är någon jävla fitta som snackar så jävla mycke skit om mig så jag vill bara sparka henne i huvet, hårt!
Först hör jag att jag har vart på ett "läger" och att jag där hade legat med alla och handledarna. Ringer upp fanskapet och ber henne sluta snacka massa skit, snällt såklart. "Ja men det är inte jag som har sagt nått, det va nån Carro och bla bla bla från hallsta som har sagt det" Ja men visst, duktig på att dra förhastade slutsatser om andra som man aldrig har träffat, aldrig har hört talas om innan, pissråtta!
Sen så säger hon att jag hade legat och myst med någon kille sexuellt, och så hade killens tjej ringt och jag skulle va tyst eller vad det nu va hon sa.
Först tänkte jag med det första att hon måste ju ha tagit fel på person men icke, eftersom hon fortsätter snacka skit. Vem fan är människan? Jag har ingen aning, INGEN ANING!!!
Sen nu idag så hade hon sagt att jag va en ful padda och ett horface!? Åh vad arg jag är! Vem fan är det som är ful egentligen, jag är inte snyggast men den där överkörda grävlingen är fan inte snyggare än mig!! Hockeynäsa och risigt äckligt svintohår, ja hur snyggt är det på en skala!?
Men jag är en normal människa som i allafall har lite skamm i kroppen som inte går och säger såna saker om folk jag inte känner och känner, för jag tycker inte det är okej, tycker man en sak ska man väl hålla den för sig själv eller säga det direkt till personen ifråga! Men om det är så här hon vill hat så får jag väl spela med samma kort.
Horface? Hora, nej det är jag verkligen inte, för att kunna vara hora så ska man ta betalt för sex och nej, det har jag inte, Men vad hon menar med att jag är en hora i ansiktet fattar jag inte, vadå att jag suger kuk och tar betalt? Samma igen nej jag har inte tagit betalt, jag gör allt gratis ;)
Och förrästen, vem fan är fet egentligen (!) hahahaa ja, jag är rund men jag har former på rätt ställen, dvs, tuttar/rumpa, men att ha gäddhängs feta fläsk armar hur snyggt är det? HAHA, usch.. Att du ens orkar anstränga dig på mornarna med att gå upp, du borde ju ta livet av dig.

Så nu har jag sagt mitt och du ditt, låt mig va du känner inte mig och jag skiter fullständigt i vad fan du hör om mig hit och dit, jag antar att du är otroligt intresserad av mig (lebb?) och mitt liv, för varför annars skulle du rota igenom allt jag har gjort och hittar på saker som du säger till min karl?  Boxnäsa.....ha!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0