Skulle ha duschat men jag fastnade här

Idag ska jag färga min ögonbryn och fransar för dom börjar bli väldigt ljusa nu, eller så är dom i precis den färgen dom ska va i alla fall ögonbrynen men jag gillar att ha dom lite mörkare för annars syns dom inte och de är ju inte speciellt snyggt att inte ha bryn, eller hur!?

Ska hoppa in i duschen snart och så ska jag nog gå på en 5km promenix igen, har inget annan för mig just nu och det får ju tiden att gå fortare + att jag kanske blir av med något kg och de är ju aldrig fel.

Hör och häpna förresten :O Hahahahah Sandra är superäcklig!! Vet ni vad hon tycker är jättegott!? Rå köttfärs! Fyfan jävla äckel :@

Jaja jag ska väl hoppa in i duschen och sen ska jag ut på en prmenix.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0