Pissväder

Hallå hallå.
På grun av det bajsiga vädret så kommer jag inte kunna gå ut och gå idag, känns ganska jobbigt för nu vet jag inte vad jag ska göra och jag känner mig rastlös. Men som tur är så ska jag till friskis och svettis och träna idag så jag får göra något vettigt idag med.

Mår så mycket bättre nu när jag går ut och går varje dag, sover bättre, äter mer regelbundet, ingen ångest (bara på morgonen), plattare mage :O, bättre kondis ja bara bra saker! Tack du där ute som fick mig att börja göra det här.

Ska även ta och köpa ett 3mån träningskort på friskis så jag kommer igång påriktigt men nackdelen är hur jag ska kunna komma in till stan så ofta, de kostar iaf 80kr att åka in till stan och hem igen och de kanske är lite fär mycke pengar för mig att slösa på tåg och buss. Men det löser sig nog. Sen så ska jag ta och köpa mig ett solkort på oxen så jag blir lite brun igen, är så blek!

Är väl de jag ska göra idag.. Jo jag ska nog hem till Kim och hämta lite pryar nu när jag endå ska in till stan.

De va nog allt.

Och ja Sandra björnfitta är en mössa.

PUS


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0