Nu måste jag skriva något nytt annars blir Sandra sur :@

Jag har blonderat mig gått ner 20kg och tatuerat en stor barbie på ryggen.




Skoj skoj.
Sitter i sura och har gosat med kissebabyn, hon är så söt. Får se vad jag ska hitta på idag.. Va ju och tränade igår och jag har lite träningsvärk i rumpan och benen och lite i armarna :) Skulle ha solat också med jag orkade inte eftersom hela jag va som spagetti. Får sola en annan dag ist.

Måste slinga mitt hår lite snart, börjar se lite konstigt ut med utväxten, men får se när jag gör de har inte råd just nu, har inte råd med någonting förresten..

Ska nog duscha snart.
PUS

Kommentarer
Postat av: sandra

Bra :@

2009-09-16 @ 13:13:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0