Krogenrunda

Idag har det vart en jävla lång dag, sandra och jag somnade runt 2 igår natt och gick upp 7 åkte till turkskolan, blev riktigt mörkrädd..
Sprang på stan en snabbis, va till Kim och skulle hämta en film men den kunde jag inte hitta :@

Så vi åkte hem till teres och somnade för vi va så trötta, skulle ha åkt och tränat och solat men det orkade vi inte så vi sov till sex typ. Sen blev det eld i röven så vi sprang till ICA och köpte mera öl duschat fixat och m.m. Så snart ska vi dra ut, dock inte på en "krog" men en pub, mycket roligare, har nog blivit lite gammal..

Och på tal om gammal så har jag skit ont i ryggen och i ena skinkan, undra vad jag gjorde igår.. hehe.

Ska fixa håret nu och sånt

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0