I'm back

Nu har jag kommit hem från kryssningen, hade jätteskoj faktiskt. Blev massa öl, öl och ja, öl! Innan vi gick på båten så va de en kille där som spanade in milfar och sen så när vi stod i kön så började han stirra på Sandras skor, "gud vilka snygga sneakers! Vart har du köpt dom? Finns dom i herrstorlekar? Bla bla bla" Hahahaha, killar och skor, de är minnsan inte bara vi tjejer som älskar skor.

Men sen på båten så spillde Sandra minst en hel öl på min klänning så jag stank som fan. Sandra va rund om fötterna. Sen så va de massa äckliga peddo gubbar som kom och raggade på oss och jag fick damp och skrek att dom va peddogubbar som bara ville knulla småflickor, hehe, ibland så kan jag bli liiite förbannad. Sen så va det såklart massa äckliga blatteäckel överallt som inte ens kunde svenska som ville ha sig ett nyp, nasty! Och "Robert" va nog värst, äckel äckel äckel! 

Men Sandra hade i alla fall skoj, gick och "klagade" på att hon va så jävla full haha. Sen så va de en nisse som va efter mig och han va ganska så läskig, han snackade jätte länge om att jag inte förstod hur jävla snygga jag va och sen så träffade jag på han igen senare på natten och då började han snacka om de igen "du är snygg, bla bla bla" och så jag sa ja okej men jag ska gå nu och då rycker han tag i armen på mig och säger de igen att jag är grymt snygg. Helt galen blev lite rädd, haha han kunde ju ha följt efter oss och gjort gud vet vad..

Sen under kvällen så blev jag döds hungrig så jag köper mat och vi går till hytten och Sandra ska öppna dörren så hittar hon inte hyttnyckeln och så tar hon legget och provar med det, de funkar nog lika bra med legget, ja de gör de! Haha så tittar jag i hennes väska och ser att hyttntckeln sticker upp jättesynligt och så öppnar jag dörren, haha full som ett svin.

Sen va de nog inge mer som hände, vi drack öl skrattade som satan m.m. Skoj hade vi i allafall. Sen på morgonen så va Sandra dödligt bakis och jag va pigg som en mört, haha jag är välsignad med att aldrig behöva bli bakis, men ångesten som jag får den är dödlig, men går över efter någon timme.

Bilder lägger jag upp lite senare.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0