Godmorgon

Vaknade av som vanligt att Sandra skickade sms till mig men de kanske va lika bra att jag gick upp nu så jag inte sover hela dagen. 

Va ute och gick igår men gick inte 5km gick nog bara 4 eller så för de va så varmt m.m. Men idag ska jag gå 5, för idag verkar det vara kallt för det har regnat hela natten, skönt!

Har förresten hittat en björnfitta med öronlappar som jag vill ha :) har letat och letat flera vintrar men jag har inte hittat någon men nu så, finns för övrigt på H&M vet dock inte om dom beställer den ut till butik men de går ju att shoppa på nätet. Inte för att jag använder mössa men de är väl skönt att dra på sig en sån ist för att fixa håret som endå blir förstört när det snöar/regnar.

Drömde en knasig drön i natt, jag skulle på bio men jag hittade inte pickan som jag skulle skjuta cowboyen med och sen gick jag och mikaela vilse när vi skulle till ett rum i skolan och så träffade vi på Kjell som hjälpte oss. Sen satt jag och Angelika ute och solade på en brygga med våra hundvalpar. Sen somnade jag hemma hos Sandra med en stor godispåse och vaknade av att Sandras mamma ringde och frågade hur det hade gått på bion.

PUS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahaha! Jag fattade inte vad du menade med björnfitta men Sara i klassen förklarade för mig. Dog av garv!

2009-09-21 @ 10:56:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0