Dags att promenixa igen

Hoho. Sitter här och myser med min underbara kissemissebaby, hon är så söt!



Jo i fredags så va jag och Sandra ute och gjorde stan osäker, hehe, hade jätteskoj. Sandras gamla lärare raggade på henne och sa att hon hade "halva inne" haha. Sen så träffade vi på lillPontus som hånglade med min kind och sen med Sandras kind haha, och så skämdes han när han berättade något och så sa jag "ja visst va de så" haha.

Kände mig otroligt attraktiv fast jag inte va de men ändå :) Sen så gick jag till Kim för jag skulle sova där så jag smög in och så råkade jag snubbla på ac:n och då vaknade Kim och va rädd och frågade vem de va hihi. Men det va ju bara jag, visst va de det. haha

Sen på lördagen så cyklade jag till skiljebo till Teres och sandra och jag snackade lite skit om det som hade hänt kvällen innan, och jag fick höra och häpna lite när sandra berättade att anonym hade sagt att han älskade henne lite, hahha. 

Sen så tog jag biken och bikade till stan igen för jag skulle hinna sola innan jag skulle ta bussen hem till sura. Så jag gick och solade och gången innan hade jag glömt mina ögonskydd i solrummet så jag fick köpa ett par nya men sen när jag tittade i väskan så låg dom där i allafall fast jag redan hade letat som ett as innan.. Jävla skit jag som behöver alla pengar som jag kan få.

Och jag är så "irri"HAHAHA, nej men jag är irriterad över att jag har tappat bort min favvofilm :'( Dagboken heter den eller The notebook asbra, hade för mig att jag tog med den till Kim men han säger att jag har tagit hem den igen men jag kan tamigfan inte hitta den så då måste den vara hos Kim. + att jag inte kan hitta min svarta cardigan och min adidas tröja :@ fan att allt bara ska få fötter och försvinna.

Jaja, men idag så ska jag nog ut och gå 5km har inte gjort det på en vecka och det är inte bra :@ Sen i morgon ska jag och mamma på stan och köpa kläder sen så ska jag träna och sola med Sandra.
Ska nog till Kim och leta efter mina tröjor också för någonstans måste dom vara.

Bla bla blaa.
PUS



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0