Arbetsförmedlingen

Halloj.

Va på stan med mami igår och jag köpte mig en björnfitta men jag ska nog lämna tillbaka den för jag har egentligen inte råd att köpa några saker just nu. Sen så skaffade Sandra sig en blogg också :@ så jag hjälpte henne lite med sånt, den kan ni hitta här (kolla inte så noga på bilderna, de är inte jag! haha). Vi skulle ju ha åkt och tränat men Sandra den skiten va sjuk så då sket vi i det, men solade de gjorde vi. Ska kanske sova hos Sandra i dag (?) om allt går som planerat och då tycker jag att hon och jag borde dallra lite fett i morgon.
Och hör och häpna! Jag har gått ner ett kg till :D hihi.

Ja och idag ska jag till arbetsförmedlingen och lämna massa papper och sånt så jag kan få lite bidrag snart, egentligen så ska man ju gå dit varje dag och söka jobb för att få pengar, men eftersom dom i sura inte har tid att träffa oss varje dag så behöver vi bara gå dit en gång i månaden :) bra va?!

Ska försöka hinna med och basta idag, känner mig så äckligt så jag måste få bort att bajs på kroppen.

Ska fixa till mig nu så jag inte kommer försent.
PUS


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha, neejnej. Inte alls du på bilderna!

2009-09-30 @ 13:48:14
Postat av: Mia

Vad är en björnfitta? :P

2009-09-30 @ 17:13:43
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0