Vaken igen..

Låg och sov i lugnan ro och så kommer mamma och gapar om att jag måste börja rida på min systers lektioner för att hon ska flytta till mjölby, eh jo visst mami, jag har inte suttit på en häst på 5 år och vet knappt vad som är fram och bak, men annars är det okej. Får se.

Lade mig till rätta och då ringer mobil jäveln och de är lillPontus som undrar när jag ska komma till stan, mm jag kommer snart jag sover, sen säger han att han köpt cider till mig och Sandra, ehm cider!? Jag har inte druckit cider sen jag va 14, nasty. Jaja jag får se om jag ens kan komma in till stan har som sagt inga pengar till tåg. 

Men jag har bil idag så jag ska åka och träna med Sandra om det inte blir nå festande, sen ska jag nog svänga förbi Kim och hämta min mp3 som jag glömde där i all hast. Måste lämna förådsnyckeln också för den glömde jag bort sist jag va där. 

Nu ska jag inte gör mycka kila i säng igen I guess, kolla tv tills jag har lust att gå upp på riktigt.
PUS 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0