Usch vad sjuk jag vart nu då :@

Vaknade med en otrolig värk i halsen och mina halsmandlar har svullnat upp extremt mycke så jag kan knappt andas. Fattar inte vad jag fick de här ifrån, för igår mådde jag jättebra.. Jag kanske har fått aids eller nått :O

Skulle ha åkt och tränat i morgon men jag tror nog inte att det blir så :@ men jag ska in till stan och sola i allafall, kanske blir friskare av de, man vet ju aldrig. Så idag ska jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig. Åh jag vill bara ta ett bad, men vi har inget badkar :@ får åka hem till någon som har ett och ligga där och bada tills jag blir frisk.

Hahah på tal om ingenting, jag och Sandra har blivit hårt dissade, hahah, vad har du sagt Sandra :@

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0