Träningsvärk

Hej hej nu har jag äntligen gått upp.
Igår så va jag som sagt och red igen men den här gången fick jag inte förbannat ont i benen utan i ryggen, men de känns bra för jag vill ha en snygg musklig rygg när jag är klar :)
Har lite ont i benen också men inte som förra gången. Men de här va sista gången för den gången som är kvar så hade dom teori lektion och den tänker jag inte gå på.

Idag så ska jag åka till västerås med 6 tåget sen ska jag träna med Sandra, sen efter träningen så ska i allafall jag sola Sandra också :@ Sen så ska jag kila hem till Kim (!) och kolla på film, sen ville han prata med mig om "saker" undrar vad de kan va!? Är lite nyfiken. Sen ska jag väl sova där också, om allt går som planerat..

Jaja, nu ska jag kila upp på mitt stooora rum och kika på film, ska nog ta nått att äta också. Och en sak som jag bara måste berätta! Jag har gått ner ett kg på 4 dagar :D hihi. Ja de va de.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0