Tottohäst

Haloj, mami kom och väckte mig i morse och sa att jag skulle rida på min syrras lektion idag för att hon flyttade till mjölby igår, okej, men jag kan inte rida längre, jag vet inte hur man gör..
Skulle få en totto som heter Nova vet ej vad de är för totto, men jag har en kännsla av att de kommer gå ganska så bra, de är väl som att cykla!? Men jag måste nog fräsha upp minnet först ganska så ordentligt.. Problem.

De är väl de jag ska göra idag, ska försöka hitta något att äta är så jävla hungrig, har inte ätit ordentligt på hur länge som helst, men när de inte finns någon man här hemma så skiter jag bara i att äta, om jag skulle varit i stan så gick man ju bara till ett snabbmatsställe. Men de är ju inte bra att inte äta! I know.

Vafan, jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag har inga ridkläder, skor, hjälm, väst m.m. Åh vad jobbigt allt ska va, kommer väl komma dit i en klänning med en cigg i munnen hahah.

Nej men nu håller jag på att dö av hunger, PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0