Tillbaka från konsum

Vaknade för ett tag sen av att mobilen ringer och Sandra ville beräffa vad som hade hänt på bussen när hon skulle åka hem från skolan, ganska bra för jag hade beslutsångest i min dröm. Jag skulle rösta ut en tjej som hette Theresia E och jag visste inte om jag skulle säga e på svenska eller på engelska.. Haha
Vaknade tidigade än så i morse av att det plingade i mobilen, lite chockad va jag.

Nu har jag vart på konsum ch köpt cigg, de va en gubbe före som va så jävla seg att jag ville sparka av han huvet :@ Men jag fick till sist mina cigg och nu känns allt mycke bättre. Ska ta och hitta nå att käka, och eftersom jag inte åt något "riktigt" igår utan bara godis och chips så har jag dåligt samvete, äckelfetto. Men jag ska ju rida idag så det går väl jämnt ut.

Mat mat mat. PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0