Ska väl ta och åka hem.

Vistelsen är över för min del, ska åka hem till sura igen. Men jag hann med och träna och de är huvudsaken :) De är helt sjukt hur min kondis har blivit bättre bara på 1 månad, jag orkar så otroligt mycke mer än vad jag gjorde förut, fast jag röker lika mycket. Good for me!

Har massor med kassar med kläder oh skit som jag ska ta med mig från Kim och jag orkar verkligen inte bära på dom :@ Tycker någon kan skjutsa hem mig ist, jag är ju trots allt ganska så gammal oh sliten..

Nej men nog snackat om det. Vill bara säga att jag fortfarande är fruktansvärt arg på en viss person :@ Spö ska *** ha!!! Och blod ska flyta! Rövfitt cpbög hora äckelapa! Om man har någon vett i skallen så borde personen i fråga förstå att man inte beter sig hur som helst, de är tamigfan inte normalt. Idiotcepe!

God natt I guess.
PUS

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja skulle vara kul att se h*n lida som faaaaaaaaaan! :@ Vi kan fixat. :@

2009-10-01 @ 20:37:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0